Splošni pogoji
Prosimo, da pred uporabo naših storitev pazljivo preberete splošne pogoje.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.igefa.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonu o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Zakonu o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.igefa.si, pravice in obveznosti kupca ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem/upravljavcem spletne trgovine in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Podatki o podjetju
Naziv podjetja: | INTER KOOP d.o.o. |
Sedež podjetja: | Zrkovska cesta 97 |
Davčna številka: | SI76333582 (Davčni zavezanec) |
Matična številka: | 5480019000 |
Telefonska številka: | 02 2504530 |
Elektronski naslov: | info@igefa.si |
Odgovorna oseba: | Dušan Winkler |
TTR pri DBS d.d.: | SI56 1910 0001 0256 446 |
Vpis v sodni register: | Okrožno sodišče Maribor dne: 15.3.1991, št. 10356200 |
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Vse informacije so dostopne na:
mail: info@igefa.si
Tel.: 02/250 45 30
Ponudba artiklov
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Vse fotografije vključno s fotografijami izdelkov so simbolične. Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 5 delovnih dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji, v kolikor je datum določen s pomočjo koledarja na spletni strani, si pridržujemo pravico, da je paket dostavljen do pet delovnih dni od določenega datuma na koledarju. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave prodajalec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ali po telefonu ob potrditvi naročila.
Dostava
Prodajalec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner prodajalca za dostavo pošiljk je Gold Ekspres in Pošta Slovenije. Prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški oziroma bolj učinkovito.
Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:
- dostava na izbrano lokacij
- lastni dvig na lokaciji ponudnika: Zrkovska cesta 97, 2000 Maribor
Naročeni izdelki bodo dostavljeni z dostavno službo, ki vam nudi klasično in zanesljivo dostavo. Poštar vam bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da vas na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, vam bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom prevzamete na najbližjem odlagalnem mestu. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži.
Cena dostave
Cene se razumejo, če ni določeno drugače, vključno z dostavo na dom v trgovsko običajni embalaži, znotraj R Slovenije. Cena dostave je obračunana skladno s cenikom ponudnika dostavne službe. Za obračun je relevantna teža pošiljke.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- Z nakazilom na račun ponudnika. Plačilo preko transakcijskega naloga (UPN obrazec ali predračun) opravite preko spletne banke, banke ali pošte V tem primeru nam mora kupec obvezno po elektronski pošti poslati potrdilo o vplačilu. Plačilo je možno iz katerekoli spletne banke na naš TRR. Po opravljenem plačilu nam mora kupec na elektronski naslov poslati potrdilo o vplačilu, drugače postopka dostave naročila ne sprožimo. Podjetje se je na ta način zaščitilo, pred morebitnimi zlorabami.
- s kreditno kartico.
Cene
Vse cene vsebujejo DDV in so v evrih, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine družbe Inter Koop d.o.o. na spletnem mestu
www.igefa.si.
Kljub neprestanemu posvečanju pozornosti nadzoru, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo družba Inter Koop d.o.o. kupcu omogočila odstop od nakupa.
Postopek nakupa
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
- iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
- izbor izdelka za nakup;
- dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
- določitev količine ter velikosti izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
- pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se le-ta obračuna;
- izbor načina dostave izdelka;
- izbor načina plačila;
- pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.
Postopek obveščanja o nakupu
- Naročilo v spletni trgovini
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti o oddanem naročilu. V kolikor je bilo izbrano plačilo preko bančnega nakazila, Inter Koop d.o.o. potrdi naročilo, ko je nakazilo s strani kupca izvedeno. V primeru kartičnegba plačila, je naročilo avtomatsko potrjeno. Inter Koop d.o.o.. nato prejeto naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec sme za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave poklicati kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Inter Koop d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Inter Koop d.o.o.. Prek elektronske pošte Inter Koop d.o.o. kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Inter Koop d.o.o., ki bo artikel odstranil iz naročila. Inter Koop d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi neizdobave artiklov, ki jih Inter Koop d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču.
- Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem
Spletna trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti ali telefonsko obvesti kupca. Inter Koop d.o.o. v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 02/250 45 30 ali po e-naslovu info@igefa.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.
Enako velja v primeru nakupa za pravne osebe.
Reklamacije
Potrošnik lahko vloži reklamacijo, z namenom, da bi uveljavil pravice na podlagi stvarnih napak, napačno izračunane cene in drugih napak.
Vse reklamacije lahko oddate tako, da pokličete na številko: 02/250-45-30 ali preko elektronskega naslova info@igefa.si .
Inter Koop d.o.o. vodi evidenco prejetih reklamacij in jih hranijo vsaj 2 (dve) leti od datuma oddaje. Potrošniku bo potrdil prejem reklamacije in obvestil o številki, pod katero se vodi v evidenci prejetih reklamacij.
Inter Koop d.o.o. bo na reklamacijo potrošnika odgovoril nemudoma ali najpozneje v 8 (osmih) dneh od dneva prejema reklamacije.
Če se reklamacija reši z vračilom plačanega zneska, je to vračilo zneska odvisno od načina plačila naročila:
- če je bilo naročilo plačano s plačilno kartico, se vračilo izvede s povračilom sredstev na kartico;
- če je bilo naročilo plačano preko bančnega nakazila, se sredstva plačajo na bančni račun potrošnika, zato mora potrošnik številko računa sporočiti
Povračilo sredstev bo izvedeno nemudoma ali najpozneje v 8 (osmih) dneh od dneva potrjene reklamacije.
Za blago, ki je okvarjeno ali ne
deluje, vam bomo izdelek popravili, zamenjali, znižali ceno ali vrnili kupnino
do 2 leti po prejemu blaga. Polno ali delno vračilo kupnine boste prejeli,
kadar izdelka ni mogoče popraviti ali zamenjati ali če se izdelek pokvari v
prvih 6 mesecih od prejema. Garancije ne morete uveljavljati v primeru fizične
poškodbe, obrabe zaradi uporabe ali napak, ki nastanejo zaradi napačne,
neustrezne in malomarne uporabe. O napaki nas morate obvestiti v 2 mesecih po
tem, ko ste jo opazili, sicer vaš zahtevek za reklamacijo ne bo sprejet.
Dostop do shranjene pogodbe
Po oddanem naročilu na spletni trgovini pogodba oz. naročilo prispe na elektronski naslov trgovca in naročnika. V vsakem primeru je izvedeno naročilo shranjeno na strežniku in na sedežu podjetja ter se lahko kupcu spletne trgovine ponovno pošlje na njegovo zahtevo.
Vračilo artiklov ali odstop od pogodbe
Rok za vračilo
Rok za kakovostne in količinske reklamacije je 8 dni od prevzema blaga.
Postopek vračila blaga
V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi, če potrošnik v 14 dneh po prejemu blaga le-to vrne ponudniku.
Strošek vračila blaga pri odstopu od
pogodbe bremeni potrošnika. Naslov za vračilo blaga ponudniku je INTER KOOP
d.o.o., Zrkovska cesta 97, 2000 Maribor. Pošiljk z odkupnino ponudnik brez
poprejšnjega dogovora ne sprejema. V primeru, da izdelka zaradi njegove narave
ni mogoče vrniti po pošti, ga prevzame ponudnik. Strošek takšnega vračila blaga
je minimalno 20 eur z vključenim DDV oziroma 5 % vrednosti naročila in bremeni
potrošnika
Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči na e-naslov info@igefa.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bila poštna pošiljka oddana v roku. Ta rok začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga.
Navedeno velja za vse izdelke v naši spletni trgovini.
Postopek vračila kupnine
Spletni trgovec mora potrošniku, ki odstopi od pogodbe, vrniti vsa opravljena plačila. Denar mu mora vrniti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen če v tem času ni prejel blaga, ki ga kupec vrača. V tem primeru se čas vračila kupnine lahko podaljša. Stroški vračila blaga bremenijo potrošnika.
Vračilo zneska je odvisno od načina plačila naročila:
- če je bilo naročilo plačano s plačilno kartico, se vračilo izvede s povračilom sredstev na kartico;
- če je bilo naročilo plačano preko bančnega nakazila, se sredstva plačajo na bančni račun potrošnika, zato mora potrošnik številko računa sporočiti
Omejitev odgovornosti
Da se tako kupec kot ponudnik izogneta morebitnim napakam in nejasnostim, vas še enkrat pozivamo, da ste dolžni posredovati vse potrebne podatke, ki jih podjetje potrebuje za uspešno izvedbo naročila in dostavo. Na dan dostave naročnika naprošamo, da je prejemnik dosegljiv na telefon, ker se z njegovo dosegljivostjo, lahko reši marsikateri nepotrebni zaplet.
Inter Koop d.o.o. z največjo skrbnostjo stremi k zagotavljanju ažurnosti in pravilnosti podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh, kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo nepredvideno in hitro, posledično pa družba Inter Koop d.o.o. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V primeru kakršnekoli spremembe se Inter Koop d.o.o. zavezuje kupca obvestiti o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Tudi mi si pridržujemo pravico do odstopa od pogodbe s tehtnim razlogom ( npr. določenega artikla v določenem času sploh ni mogoče dobaviti oz. v primeru, da artikel ni več dobavljiv. V tem primeru kupcu v čim krajšem času posredujemo sporočilo o zavrnitvi naročila na elektronski naslov ali na posredovano telefonsko številko.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Podjetje INTER KOOP d.o.o. v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.
V primeru sporov, ki se jih ne da
rešiti po drugi poti, je pristojno sodišče v Mariboru.
Maribor, 04.08.2023